Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Αβάνα (Χαλάνδρι)

Ελλην. κινηματογράφος
"Το ξενοδοχείο των διεφθαρμένων" 1972.

Ελλην. κινηματογράφος "Η γυναίκα μου τρελάθηκε" 1966.
Ημερ. λήψης: 14/09/2013
Ημερ. λήψης: 14/09/2013
Πηγή: εφημερίδα "Τα Νέα"
05/11/1979
Ημερ. λήψης: 14/09/2013

Προφορά: Δημήτρης Σγουρίδης, 29/05/2011

Πηγή: Internet

Πηγή: Ε.Κ.Κ.Ε., 1994, το θερινό στη ταράτσα.

Πηγή: Ε.Κ.Κ.Ε., 1994.
Ημερ. λήψης: 28/06/2008

Πεθαίνω για σένα 2009
Η Ελένη Ράντου έξω από το σινεμά ΑΒΑΝΑ
Η γυναίκα μου τρελάθηκε 1966
Ο Γ. Βογιατζής και η Ν. Μαρούδα βγαίνουν απο το σινεμά
ΑΒΑΝΑ
Πηγή: Bing Maps


 του κολεγίου Αθηνών, Χειμερινό & Θερινό.
Ξεκίνησε το 1965 και λειτουργεί ως σήμερα.
Θέσεις 600 με εξώστη. Το θερινό στη ταράτσα. 
Υπάρχει ομώνυμη στάση λεωφορείου.

ΑΒΑΝΑ, Χαλάνδρι (Β & Α)
Σχετικά απόκεντρος στην αρχή του, μακριά από το κέντρο του Χαλανδρίου, στο Νέο Ψυχικό, αν και σχεδόν πάνω στην (ήσυχη, τότε) Κηφισίας. Εισπρακτικός σταθμός στα χρονικά του, η αποκλειστική προβολή της ταινίας «Η ιστορία της Ο» (με άδεια προβολής μόνο σε ένα κινηματογράφο εκτός κέντρου, όπως είχε γίνει και για κάποιες άλλες ταινίες). Διαθέτει μεγάλη στενόμακρη αίθουσα με εξώστη και θερινό στην ταράτσα (Μάνος)

Αναμνήσεις
Θυμάμαι στο χειμερινή αίθουσα τη υπερπαραγωγή "Το πέρασμα στην Ινδία" χειμώνα του 1985. Επίσης καλοκαίρι 1986 τη κωμωδία "Ντροπαλή και ερωτευμένη" με τον Τόμας Χάουελ. Μία νεανική κωμωδία που ασχολείται με ένα γράμμα που αλλάζει πολλά χέρια και πολλά μπερδεμένες καταστάσεις.
  
Απόσπασμα από Lifo
Το '94 με πάει ο πατέρας μου, 7 χρονών, στο Αβάνα για να δω το "Pulp Fiction", γιατί δεν γινόταν να μην το δω στο σινεμά. Μου έλεγε ότι ο μελλοντικός εαυτός μου θα με ευγνωμονεί. Στη σκηνή που κάνουν την ένεση αδρεναλίνης στην καρδιά της Ούμα Θέρμαν, ο κόσμος έφευγε, ουρές! Κι εγώ αναρωτιόμουν "μα, γιατί φεύγουν;". Ένα παιδί έχει πάντα μεγαλύτερη φαντασία.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου