Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Άλσος (Νέα Φιλαδέλφεια)


Πηγή: Internet

Ημερ. λήψης: 18/03/2009
Πηγή: Internet
Προσφορά: Γιώργος Σανταλίδης, 14/08/2008
Πηγή: Bing maps
Λεωφ. Δεκελείας 75, (Μέσα στο άλσος), 
πρώην περιοχή Ποδονύφτη. Θερινό.
Λειτούργει από το 1961 ως σήμερα. Θέσεις 700.
Υπάρχει ομώνυμη στάση λεωφορείου.
ΑΛΣΟΣ

Σχόλιο από athensvoice.gr
Κώστας Χατζηδημητρίου Ιδιοκτήτης κινηματογράφου - Τυχαία έχουν Άλσος οι προσφυγικές περιοχές;
«Γεννήθηκα, μεγάλωσα κι έζησα όλη μου τη ζωή στη Φιλαδέλφεια. Παλιά είχε εδώ εφτά κινηματογράφους, το “Σπανδάγου”, το “Νινάκι” κι άλλους, τώρα έχει μείνει μονάχα ο δικός μας. Ειδικά το “Ηρώδειο” δεν έπρεπε να επιτρέψουνε να γκρεμιστεί, σκέτο “Αττικόν” ήτανε από διακόσμηση και ομορφιά. Ο δήμος μας είναι πολύ όμορφος, πρώτα απ’ όλα λόγω του Άλσους. Και το σινεμά μας μέσα στο Άλσος είναι, έτσι το λέμε κιόλας. Τυχαία έχουν Άλσος οι προσφυγικές περιοχές; Η Νέα Σμύρνη, εμείς; Δεν νομίζω. Το Άλσος κάνει τη διαφορά, έστω κι αν δεν έχει πια ζωολογικό κήπο. Ο κινηματογράφος αυτός ξεκίνησε του 1963. Εγώ τον έχω από το 1990. Τον νοικιάζω από το δήμο. Νωρίτερα τον είχε ο Λάμπουρας, μετά ο ίδιος ο δήμος. Έχω φτιάξει το μπαρ, έχω βάλει τραπεζάκια, παίζω καλές ταινίες. Δίπλα έχουμε και τα φαγάδικα. Πάνω απ’ όλα, όμως, είναι το πράσινο και οι μυρωδιές του Άλσους. Οι παλιότεροι γνωριζόμαστε, αλλά οι πελάτες ανανεώνονται, δεν έχει νόημα να μιλάει κάνεις για τις παλιές εποχές. Απευθυνόμαστε ειδικά στη νεολαία, γιατί απ’ αυτήν βγαίνουν οι νέοι σινεφίλ. Το θέμα είναι να βγεις από το σπίτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου